loading...
هما

هما بازدید : 124 یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 كاش يه تكه سنگ بودم،يه تكه چوب،مشتي خاك،كاش يه دوره گرد،يه ولگرد بودم.كاش كسي بودم كه تو را نمي شناخت.كاش دلم از سنگ بود.كاش اصلا دل نداشتم.كاش اصلا نبودم.كاش نبودي.كاش مي شد همه چي رو با تخته پاك كن پاك كرد.گلم كاش يكي از آجرهاي خونت بودم.يا يه مشت خاك باغچه ات.كاش دستگيره ي اتاقت بودم تا روزي هزار بار مرا لمس كني.كاش دستات بودم.كاش چشمات بودم.كاش دلت بودم.كاش من تو بودم.كاش تو من بودي.كاش ما يكي بوديم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برای دریافته تمامی کد ها برروی انها کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 2,532
  • کدهای اختصاصی